Translate

20/6/12

Καλοκαίριασε! Καιρός για Μαριδάκι!

free counters Είναι καιρός που θέλω να ανανεώσω τις δημοσιεύσεις μου για το Μαριδάκι. Καλοκαίριασε, κι όμως οι πρώτες φωτογραφίες που βλέπει κανείς μόλις μπει στο blog είναι από το χειμώνα που φέτος ήταν ομολογουμένως βαρύς ακόμη κι εκεί, που σπάνια είναι. Λίγο οι υποχρεώσεις, λίγο η έλλειψη έμπνευσης, δεν έχω καταφέρει να γράψω ένα άρθρο της προκοπής και να το δημοσιεύσω. Ίσως φταίει που δεν έχω πάει καθόλου φέτος. Δεν έχω πάει δηλαδή ακόμη φέτος. Γιατί κάτι έχω στο μυαλό μου... αλλά δεν σας λέω! Είναι μυστικό! Όλα θέλετε να τα μαθαίνετε! :-) Οι φωτογραφίες που ακολουθούν δεν τις τράβηξα εγώ. Είναι δανεισμένες από τον πολιτιστικό σύλλογο Αχεντριά. Κάπου στο Μαριδάκι Από τις αλυκές Σε παλαιότερο post έχω αναφερθεί στην atraction του Μαριδακιού! Στα προβατάκια που μένουν στην δεύτερη σπηλιά και κάθε απόγευμα στις 6.30, τρέχουν από την παραλία για να φτάσουν στο καφενείο του Νικολή και να φάνε το καλαμπόκι τους. Εμείς που είμαστε εκεί κάθε καλοκαίρι γι αρκετό καιρό, τα έχουμε συνηθίσει πια! Σκέφτεστε όμως την έκπληξη του ανυποψίαστου τουρίστα (Έλληνα ή ξένου) που ρεμβάζει αμέριμνος ή κάνει την ηλιοθεραπεία του ο άνθρωπος, να τα βλέπει να περνάνε πάνω από πετσέτες και ρούχα σαν να μην τρέχει τίποτα;