Translate

20/3/14

Ημερολόγιο όλο φως από το παρελθόν






Σήμερα τακτοποιώντας τα πράγματα στο γραφείο μου, ανάμεσα στις ζωγραφιές των μαθητών μου και τις εργασίες μου,  βρήκα κρυμμένο το ημερολόγιο που είχα αγοράσει βιαστικά τις μέρες των γιορτών, το οποίο με περίμενε  υπομονετικά πότε θα βρω χρόνο να το διαβάσω!   Είναι ένα ημερολόγιο διαφορετικό από τα άλλα, που δεν είναι επίκαιρο μόνο τις μέρες της Πρωτοχρονιάς!  Μπορεί κανείς να το κρατήσει σαν ιστορικό εγχειρίδιο της περιοχής των Αστερουσίων!   Είναι το ημερολόγιο που με πολύ μεράκι επιμελήθηκαν ο πολιτιστικός σύλλογος Αχεντριά, ο πολιτιστικός σύλλογος Μαριδακιού, η επιτροπή ανέγερσης του μνημείου της Αργούς και ο πολιτιστικός σύλλογος Αχεντριανών Αθήνας.
Το ημερολόγιο- λεύκωμα περιλαμβάνει  

  •         Πλούσιο φωτογραφικό υλικό, αλλά και όλες τις λεπτομέρειες από την σύλληψη της ιδέας για την ανέγερση του ιστορικού  μνημείου μέχρι την υλοποίηση του το Σεπτέμβριο του 2013.    
  •          Βιογραφικά όλων των ηρώων που έδρασαν στην περιοχή
  •            Φωτογραφίες από την ιστορική εκείνη ημέρα των αποκαλυπτηρίων του μνημείου
  •              άλλα και πολλά μυστικά που τα μοιράζεται με τους αναγνώστες του.


Σήμερα μάλιστα είχα στην τάξη με τους μαθητές μου την συζήτηση,  βιβλία από χαρτί ή e-books
Και σαν να έπεσε στα χέρια μου για να μου πει: Καλά τα  e-books αλλά είμαστε κι εμείς εδώ!
Πραγματικά απόλαυσα την κάθε του σελίδα και ένιωσα πολύ καμάρι διαβάζοντας αναλυτικά την ιστορία του τόπου μου!

Με ευχαρίστηση  διάβασα το κάλεσμα σε όλους μας που έχουμε ζήσει στην περιοχή, να πούμε την δική μας ιστορία ώστε αυτή να καταγραφεί και να αποτελέσει τροφή για σκέψη στις επόμενες γενιές.
Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά μέσα στις σελίδες του :



«Η ματιά μας προς τα πίσω είναι πολιτισμός. Οι πληροφορίες μας από το παρελθόν στο σύνολό τους μπορεί να είναι χρήσιμος οδηγός στην πορεία μας στο μέλλον». 

Εύχομαι να το βρείτε και να το διαβάσετε!

















free counters